gift for my sister

Seperti yang aku janji pada entry sebelumnya, inilah diaper bag yang hendak diberi untuk adik perempuan aku. Hehehe alhamdulillah, rasa teruja sbb beg ni dah siap dijahit. Kalo nak ikut hati memang nak sama warna dengan quilt yang aku buat hari tu. tapi saja je nak bg supaya diaper bag tu boleh adik aku guna untuk lain2. manalah tau kalo dia dah beli bag diaper sebelum smpt aku bgtau dia.



Disebabkan first time buat ni. Itupun sbb tgk tutorial byk sekali kat internet. So banyaklah masalah yang aku dapat. hehehe tapi syukurlah sbb akhirnya aku dapat juga siapkan beg ni. (walaupun pernah rasa give up gak masa tgh buat)


1)sarung bantal untuk sekali ngan quilt hari tu.



2) sebelah dalam bag diaper tu. ada 5 slot. senang kalo nak letak apa2


3) diaper bag, sarung bantal dan juga tali utk ikat puting bayi...
p/s: untuk pengetahuan semua, adik aku telahpun selamat melahirkan bayi perempuan seberat 3.2 kg. Dan dia telah menamakan dia mengikut cadangan aku. iaitu Nur Firzanah Qistina.

Comments

Popular posts from this blog

isi masa lapang...

DIY Beg - beg 2 gaya

Dulang hantaran - white green theme