thumbdrive cover

 mungkin korang tau kot apa benda ni. hehhe. Inilah thumbdrive aku. Sorilah keadaan asalnya aku lupa nak amik gambar. Nak dipendekkan cerita, ada hamba allah ni telah menendang thumbdrive aku. (taulah kan CPU desktop letak kat bwh meja, so dia xperasanlah aku tgh cucuk thumbdrive kat situ). Pecah terus body dia yg plastik tu. Mula2 aku pki selefon tape aje. Lama2 kesian lak tgk dia cam tu.


asal cover ngan felt aje, tapi nmpk lebar sangat. Susah nak  cucuk kat Komputer sbb usb drive dia sebelah menyebelah aje. hmm nak kena ubah lg ni.




aku cover ngan kain ajelah. gambar sebelah..


gambar sebelah lagi.


Complete dengan penutup nye, (aku buat sendiri pki USB hub yg dah rosak). Aku cover dgn kain yg sama gak. 

sekian.. itu ajelah yang mampu aku buat.... 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

isi masa lapang...

DIY Beg - beg 2 gaya

Dulang hantaran - white green theme