Bias Tape bag

Weekend lepas barulah agak tenang sikit. So bolehlah nak teruskan plan untuk hari raya ni. Sebelum tu nmpk satu tutorial yang menarik kat prudent baby. So apa lg, sbb nmpk senang, aku print pattern dia. So inilah dia.


1) beg yang telah siap.. pki kain yang aku beli, tapi agak 'keras' juga nmpknya. so takyah lining ngan batting.

2) aku letak butang dan riben sebagai closure ( dalm tutorial memang tak ada)

3) bahagian dalam dia. memang plain aje

4) Sebelah dalam bila diterbalikkan. hehehe kira boleh pki luar dalam rasanya..


Kira oklah sebab aku puas hati ngan tutorial ia. kira berjayalah aku buat ni. hehehe tak tau lg nak bg sapa beg ni. maybe kakak aku kot... takpun sapa2lah nanti..

p.s: thanks prudent baby for the tutorial

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

isi masa lapang...

DIY Beg - beg 2 gaya

Dulang hantaran - white green theme