projek raya - beg utk family kedua

Ni sambungan hari tu. so untuk kumpulan hitam, adalah untuk kakak2 dan anak buah aku.. kira sebelah akulah ni
 1) sambungan beg seblm ini. ltk bunga kat beg tu.

 2) close up sikit

 3) beg untuk my mom. dia nak beg besar sikit. biasalah org tua kan. So aku pki kain yg iras2 macam thai silk dengan benang emas. kira grand sikit.

 4) close up utk bahagian dalam dia. ada 3 poket. senang nak letak ubat, handset dll

5) beg utk niece aku. setiap family abg/akak aku ada 2 org pompuan. so buat setiap fabrik utk satu familylah. ni simple skit..

6) gmbr kedua....

7) beg2 untuk my sis and sister inlaw. total ada 6 bag, tapi amik gmbr 3 aje...

oklah tu. semuanya puas hati. aku pun lg puas hati gak sbb boleh siapkan beg2 tu sblm raya hari tu.. ok bye...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

isi masa lapang...

DIY Beg - beg 2 gaya

Dulang hantaran - white green theme