birthday gift..

semalam, aku ngan kawan-kawan aku kuar untuk surprise birthday party. hehehe so aku pun decide untuk buatkan dia satu beg untuk dia. so dari fabrik2 yang ada tu, aku pun buatkan beg.  tapi sorilah sbb aku tak amik gambar masa buat beg ni ye. sebab terlalu concentrate. tu yang lupa tu. hehehe.. nama beg ni adalah phoebe bag. rasanya leh search dalam internet dengan nama tu. cuma aku pakai dua fabrik untuk luar, bg nmpak taklah terlalu crowded kalo pakai kain yang bercorak tu ajekan. kira ada kelainan sikit.
 beg yang dah siap...

 beg dan segala isi perut dia. coin purse dan juga purse organizer. (ignore aje mesin jahit kat belakang tu)

dah lah first time aku jahit beg ni. so makan banyak masa skit. kira aku buat trial and error. harap-harap kawan aku tu sukalah dengan beg itu.. :)

Comments

  1. beg tangan jenama shafri bila nak kuar? Heheheh...

    ReplyDelete
  2. ada masalah sket lar nak leave comment kat box kau ni... pening aku tau!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

isi masa lapang...

DIY Beg - beg 2 gaya

Dulang hantaran - white green theme