fabric collected

Sedar tak sedar, byk gak fabrik/kain yang aku kumpul dlm beberapa bulan ni. walaupun harganya tak pernah melebihi rm5.00 semeter, kesemua fabirik tu pun aku beli dalam semeter dua aje. tapi tak taulah kalo dah beli sikit-sikit, confirm byk jadinya. Last week aku kemas box tempat aku letak kain2 tu. hehehe dah penuh satu box dah. hehehe. byk projek yang perlu dibuat tapi tak sempat kerana ada hal lain. tgklah. harap2 bolehlah siapkan semua projek dalam 2 bulan ni...

 
1) kain silk berjalur coklat gelap, coklat(kasar skit, so tak sesuai utk buat bj). beli kat tewah ioi mall

 
2) kain silk petak-petak . target nak buat roman blind. beli kat tewah ioi mall

 
 3) kain felt. beli kat daiso

  
 4) kain satin mostly lebih masa prepare utk wedding adik aku thn lepas

  
 5) kain cotton bunga. aku beli sekali semua kaler yg ada. huhuh nasib baik ada 5 aje. ni beli kat kamdar ioi mall.

  
6) kain cotton bunga kecil. sebahagian aku dah buat selimut hari tu. ade skit lg. ni beli kat kamdar ioi mall
  
 7) kain kosong. mostly utk quilt yang aku buat...

  
8) rasanya semua tau kain ni. ada kat ikea. harga dia 6.90 semeter (harga biasa 9.90) aku beli sbb ada org nak buat comforter cover. harap-harap cukuplah nak cover comforter dia..

Rasanya ada  beberapa kain lg yang aku tak sempat ambil gmbar. hmmm..oklah smpi sini dulu, nanti aku update lagi..


Comments

  1. Hi Seung!

    rajin ko mengolek kain yek... atau org2 pesen bilan "fabrik". nanti publishkan di finish product ya. yalah kata nak buat org rom buta... jd aku pon teringin nak tengok

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

isi masa lapang...

DIY Beg - beg 2 gaya

Dulang hantaran - white green theme