cushion cover....


Entry kali ni ni aku ada buat cushion cover lak. hari tu budget nak buat bulan dua sempena tini jom jahit. Tapi tak sempat lak.



untuk cushion kali ni, aku pakai 2 fabrik. satu kain batik yang aku beli dr langkawi hari tu dan juga fabrik shading biru. Kenapa biru pula?. hehehe cushion ini adalah untuk umah aku kat kg. Tema umah kali ni adalah biru. so.. it's perfect :)
Kain batik. hehehe punyerlah jauh beli. padahal kat sini byk


Kain shading biru... kalo tgk dekat2 maybe nmpk kot
Version satu. aku kedutkan skit kat bahagian batik tu
version kedua, hmm kat mana aku jumpa style cam ni ye..lupa lak. kalo sapa ada terjumpa, sila komen ye..


so cusion cover dah siap. langsir on the way nak siapkan. orait. bye..



Comments

Popular posts from this blog

isi masa lapang...

DIY Beg - beg 2 gaya

Dulang hantaran - white green theme