tool for making/sewing..

hmmm byk jugak tool/benda aku beli untuk sewing ni. kalo dulu tunjuk fabrik, hari ni meh tunjuk tool plak.


butang2 yg aku beli dr sus n felt
rotary cutter ngan pembaris jernih. aku beli kat daiso..senang nak potong fabrik. harga pun murah. Tak berapa sangan nak beli yg berjenama lg, takut pki kejap aje :)





ribbon br sampai. aku beli kat buttonsdotcom
benda ni aku beli kat sus n felt gak
magnet, hp chaain dan google eye aku beli kat rus
reben2 ni (grossgrain ngan cotton) aku beli kat daiso...

last sekali mesih jahit mini untuk aku menjahit dirumah ampang. mesin jahit yg besar tu kat umah sepupu. so weekend aje baru leh jahit.


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

isi masa lapang...

DIY Beg - beg 2 gaya

Dulang hantaran - white green theme